Blogger Seldomly Blogging

Friday, May 9, 2014

My Pandora

Hi all,

Last week memang busy dan semalam saya kena period pain yang teramat teruk.Plan asalnya mau ke Pandora outlet di Alamanda Putrajaya,tetapi cancel last minute sebab tak tahan sakit
Lately ni kalau uolss semua notice semua orang bercakap pasal Pandora. Pandora ini adalah satu jenama aksesori yang berasal dari Denmark.Terdapat dalam material silver 925 dan yellow gold.Memang cantik dan menjadi kegilaan semua buat masa sekarang ni.Sila rujuk picture di bawah ye.....


My first and foremost pandora ever.Will buy more charms soon.Ni merupakan
reward untuk diri sendiri sebab dapat bonus dan hadiah untuk birthday.Apa pun pandora ni memang cantik



.
Wish that my charms will be full and awesome as per above picture.Pink color is my fave color.


Charms ni in real very -very cantik.


Yang ni kita panggil dangle.

Safety chain yang bersadur emas ni agak mahal.Seram bila tengok harga!!


Safety chain ni digunakan untuk mengunci bracelet dari tertanggal.


Charms ni pun berjaya buat saya jatuh cinta.Harga nya buat saua terbatuk-batuk.Uhukkk!!!


Kebanyakan charms kegemaran saya berwarna pink.Harga sebijik charms macam ni ialah RM248(bergantung kepada currency)


Charms ni di panggil stoppers.Pun berwarna pink juga.


Spacers ni digunakan sebagai separator between charms dan dangle.Harga sebiji spacers dalam RM100++


Saya menanti dengan penuh sabar untuk memiliki pandora saya seperti di atas.






No comments:

Post a Comment