Blogger Seldomly Blogging

Sunday, April 13, 2014

Backstabber

Hi all,

Lately ni i macam busy sangat untuk update blog,apatah lagi nak jengah pun mcm tak sempat.Ni semua gara-gara ada Internal Audit kat my office dan kebetulan ada External Audit dari Llyods untuk closing audit.

Ok ok.Back to my title,its all about backstabber.Penah tak you guys rasa macam ada orang yang tikam you dari belakang?In other words,we trusted this person so much,but she is the one who made things chaos.Oh,I rather to confront rather than talk behind if we have misunderstanding.


Honestly,I sedih bila tup tup keluar cerita yang I ni jenis berkira dan cepat melenting.Tak semestinya bila kita buat baik dengan orang,orang akan balas benda yang sama pada kita,tetapi ini la hakikat hidup.Kita cuba buat yang terbaik dalam hidup tetapi kita dituduh dengan pelbagai benda yang kita sendirinya tak dapat nak fikir.Saya rela untuk melangkah jauh daripada saya terpaksa berhadapan dengan sesuatu benda yang buatkan kita rasa terseksa.Walaupun hati kita sakit,kita cuba untuk redha.

Oleh hal yang demikian saya bertindak untuk tidak mempunyai orang yang saya boleh percaya melainkan family members dan my other half.Kawan serumah?Bekas kawan serumah?Kawan masa sekolah?BFF?Oh no!! Semuanya saya dah buang dalam kamus hidup saya.
Trust is like a mirror.You can fix it if broken but still cracks in that reflection.


 See you guys in another new post......

No comments:

Post a Comment